BALKLÄNNING

2012-04-16 | 19:17:11 | Kategori: Johanna | 0 kommentarer
heej ,fick hem min balklänning idag :))) är fett nöjd, köpte en ganska enkel och billig eftersom jag betalar själv men ändå :d hoppas bara ingen annan har den eftersom den är så billig :d Men skola idag och det var assegt slutade en timme tidigare. JUSTE AHHHHH, har ALDRIG fått ett mvg på ett svenska prov i hela 8 och 9 bara på lästest. O ch på alla bokredovisningar har jag bara fått vg fast ja kämpat som fan och idag fick jag veta resultatet på nationella provet och jag fick MVG på alla 3 och sen fick jag mvg på min senaste bokredovisning! Är så jävla lycklig jag har verkligen kämpat som fan och gjort mitt bästa men jag har alltid legat på gränsen till idag :))))))  Men ska gå och göra mig i ordning till fotbollsträning nu, kommer säkert vara kass har inte tränat på ett tag men får hoppas på det bästa :d
Min klänning, vet att jag har smutsigt rum men städade faktiskt precis efter :d
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0