Dag 1 - Presentation om mig

2012-04-10 | 22:03:06 | Kategori: Madde | 0 kommentarer
oj oj finns mycket att skriva här eftersom jag är så galet intressant!
nej men kan ju börja med att jag är 15 år gammal, född 1996 08 08. Har bott i Tyresö, Trollbäcken hela mitt liv.
Min familj består av en mamma och en pappa, en lillebror och en tvilling.Älskar kläder och mode, killar, mina vänner, sushi och sova. Hatar bitchiga tjejer, dryga/falska människor och när min apelsinkrokant smälter och blir oätbar. Går inte på någon sport eller något men gick på fotboll i 7 år tills förra sommaren då jag sluta för det tog upp så mycket tid. Har även gått på ridning i 4/5 år till innan sommaren då jag tröttna för alla hästar jag gillat/vart skötare på antingen dog eller såldes så förlorade själva "hästgrejen" utan blev bara åka dit, rida 50 minuter och sen dra. Mina besties är Malin och Jossi. Och så är jag en hardcore directioner
Det var väl allt, ser ut som någon skitunge i 5an skrivit allt men vafan det får duga :)
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0