fredag 13e

2012-04-13 | 22:35:44 | Kategori: Johanna | 0 kommentarer
ingen turdag för mig känner jag. Vaknade upp hos elin och drog hem vid 1. Igår var jag elin josefin och hannah hemma hos jossan hela kvällen och kollade på film hela kvällen, Tjej filmer,tjejsnack och massa godis. Skön kväll. Efter när jag kom hem idag åt jag frukost och fixade lite och sen drog jag och sola, helt själv haha. Skulle träffat Elin nu på kvällen igen men allting är helt dött och elin kände sig sjuk så just nu sitter jag och kollar på film. Känns ändå skönt att ta det lugnt. Imorn så drar jag och madde till Astrid och sover där med Gabbi. Vet inte vad vi hittar på men får se :) Sen på söndag måste jag plugga :d
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0