heelg

2012-04-21 | 21:48:15 | Kategori: Johanna | 0 kommentarer
Tjo tänkte berätta lite om helgen igår vare skola, sen tog jag bussen till Nacka för att träffa min släkt, sov där och idag vaknade jag upp hos min släkt. Var där hela morgonen och strax efter två skjutsade dom mig till vallen efterm dt var seriepremiär, säsongens första match, dt gick väl bra, dt blev 1-1. Vi mötte några från Gotland. Sen åkte jag hem duschade,åt middag och packade innan min pappa skjutsade mig till min släkt igen. Nu är jag här och ska sova här. Imorn ska jag åka och handla världens snyggaste shorts och sen måste jag plugga och träna, bilder kommer imorn :)
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0