helg

2012-04-19 | 19:22:35 | Kategori: Johanna | 0 kommentarer
HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ. Hann inte blogga igår, men först vare skola, sen var jag med hannah och åpkte hem vid 7 och då gjorde jag mi iordning direkt och åkte på träning. Träningen slutade 10 så då åkte jag hem och duscha och sen gick jag och la mig :p Idag har det varit skola, hade engelska Nationella och det kändes ganska bra iallafall, svarade på allting :) skönt! Sen efter drog jag och fixade en grej och nu ska jag fixa mig och sen dra på träning, blir ingen mer uppdatering eftersom träningen slutar 10 idag med och då ska jag hem, duscha och sova :)
JAG. VILL. HA. SOMMAR.
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0