JOHANNA

2012-04-26 | 17:50:06 | Kategori: Johanna | 0 kommentarer
hann inte blogga igår men dt var chill dag. Idag vare skola fast taggade tidigare för att jag skulle fixa en grej :) nu sitter jag vid datan och sen har jag träning. Ska bli sjuukt skönt med lång helg nu!:) imorn ska jag vara med elin och på lördag ska jag fira en tjejkompis, skriver mer om det sen. På söndag har jag antagligen match och på måndag är det vaaaalborg :o Kommer fan ihåg att förra året var det folk som hade shorts på valborg och nu är det ju asrisigt väder. segt! Juste ska kolla på balkskor imorn, valde de silvriga. Fan vad konstigt att nian är slut och att jag ska börja gymnasium snart :s både positivt och negativt, kul att få lära känna massa nya människor liksom men man kommer tappa kontakten med så många gamla :o Plus att jag ska börja själv så är ganska nervös :p aja har huvud verk så ska nog sova en liten stund hörs imorn :)
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0