klääääder

2012-04-04 | 22:05:59 | Kategori: Johanna | 0 kommentarer
För det första måste jag bara säga att jag är pank. P A N K. och för det andra så måste jag sluta sitta och kolla olika kläder när jag är P A N K. Blir bara på dåligt humör :p men i alla fall det var precis det jag gjorde nu och har hittat så sjuuuukt mycket fint jag vill ha. Så om nån rik ser det här, Ni får GÄRNA skänka pengar till mig. tack :)
ÄLSKA DE HÄR SHORTSEN! HERREGUD SÅ JÄVLA SNYGGA.
OCH DET HÄR LINNET!! SÅG DT NÄR JAG VAR PÅ HM I STAN IGÅR OCH DET ÄR SÅ JÄÄÄÄÄÄVLA SNYGGT! SATT HELT PERFEKT ! Den förtjänar flera bilder :p
Men tänk de här kläderna i sommar liksom, allt kommer ifrån gina förutom det sista linnet som kommer ifrån HM så allting är billigt också, inget över 500, hehe, måste ju tänka smart när man har ont om pengar.
Vill ha sommar!
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0