lördag+söndag

2012-04-29 | 12:08:24 | Kategori: Johanna | 0 kommentarer
Tjo hann aldrig blogga igår. men igår vid halv 12 kanske så kom min moster,kusin och syrra och hämta upp så åkte vi till nacka forum där vi mötte upp min mormor. Var där hela dagen och kom hem vid 5. Fick med mig en jätte fin väska och sen jättefin bh och en jättefin rosa skjorta hem. Jätte nöjd :) men när jag kom hem sov jag lite coh sen fixade jag mig och vid halv 7 åkte jag till myran på tjejmiddag. Var där hela kvällen och det var chill, kom dit massa fler sen också:d kom hem vid 1 och då gick jag och sov. Idag skulle jag egentligen åkt till min släkt nu på dagen och sen sovit där men imorse så messade min tränare mig så nu ska jag spela match ikväll och sen åker jag till min släkt.
bilder från igår :)
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0