nattinlägg

2012-04-28 | 00:46:37 | Kategori: Johanna | 0 kommentarer
tjo tänkte lägga in ett lite snabbt nagt inlägg. Dagen började med svmorgon till 9 och dåd var det nationellt prov direkt, hoppas det gick bra. Sen hade jag håltimme i 2 timmar så jag och några åkte till centrum för att äta. Så fort skolan var slut åkte jag och elin till centrum och skulle fixa present till imorn :) tjejmiddag då. Men sen skjustade hon hem mig så duschade jag och åt innan jag och elin mötte upp elin och myran. Först åt dom på La Fleur och sen köpte vi godis och sne åkte vi hem till myran och kolla film hela kvällen. Tänkte lägga ut bild men får fixa dt imorn för kommer inte åt instagram och dt är där den finns -.- aja godnatt :)
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0