söndag

2012-04-22 | 22:50:12 | Kategori: Johanna | 0 kommentarer
Tjo har haft en sjukt härlig söndag :) Vaknade upp hos min släkt. Gjorde oss i ordning och så och sen åkte vi ner till Sickla och jag köpte mina shorts :)))))))))) fick även en grymt fin baströja av min moster :DD Var där i några timmar sen åkte vi hem till dom igen vid 3-4 och sen åt jag middag där så skjutade de hem mig vid halv 7. Pluggade lite då och sen drog jag ut och sprang i en halvtimme. När jag kom hem duschade jag och sen dess har jag pluggat. Längtar till nästa helg då dt är 4 dagars ledigt !! grymt skönt ! men imorn är det skola och jag tror att den här veckan är ganska lugn men nästa vecka har vi flera nationella prov :s Juste vi har nationellt prov i engelska på fredag igen :p
Jag och hannah i onsdags :)
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0