tju

2012-04-11 | 20:36:40 | Kategori: Johanna | 0 kommentarer
tjo i måndags var jag med elin och vi tog dt  braa lugnt, var litei centrum och sen var vi hemma hos henne. Igår så träffade jag ludde en stund på eftermiddagen, drog runt i stan ett tag och sen åkte jag hem vid 6 för att äta och så. Gjorde mig iordning och typ halv 8 skjutsade min pappa hem mig till elin. Jag och elin åkte till robin där det var fekke ;) men var där hela kvällen fast drog hem till elin vid 11 för dt blev knas. Sov hos elin sen och idag har jag bara tagit det lugnt hela dagen, har tränat lite och nu tänkte jag kolla på nån film: håller på att bli sjuk så ska bara stanna hemma idag :)
går inte att ladda upp bilder -.-
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0