To Hell

2012-04-01 | 02:06:38 | Kategori: Madde | 0 kommentarer
Har haft fullt upp hela dagen så därav den dåliga uppdateringen. gick upp runt 1 imorse och då kom Jossi hit, åt sedan frukost och lite sånt där, snackade och sedan sminkade jag mig så vi kunde dra in till stan för att köpa ett par jeans. Hittade jeansen, dom där slitna på gina, och sedan åkte vi heem till var och en. Blev sushi till middag, yaaay, efter det försökte jag sova lite för hade grymt ont i huvudet. När det gått över så drog jag hem till Malin och träffa lite folk och kom hem för en timma sen ungefär. Nu har jag nyss tränat lite, inte hunnit göra det under dagen heller så ja gjorde det nu. Ska stanna uppe ett tag till och sedan blir det sängen.
Första april idag och hoppas verkligen ingen försöker lura mig, blir bara grymt irriterad isåfall.

vill ha sommmmaaaaarrrr
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0