TRÄNINGSLÄGER

2012-04-01 | 16:54:37 | Kategori: Johanna | 0 kommentarer
tjo hemma nu:) åkte ju till tränings lägret direkt efter skolan i fredags och kom hem idag vid 12-1. Det var jättekul förutom att v'dret var lite risigt på lördagmorgonen när vi hade träning och imorse så mådde jag asdåligt. Min kropp är typ utmattad så får inte spela matchen idag som skulle vara avslutning på lägret :s Det var därför jag mådde illa imorse oh tidigare i vekan när jag var ute och sprang. Men nu ska jag i alla fall vila. Tog inte en enda bild som vanligt :3 Men se jag kom hem har jag pluggat och vart inen på datan, kollar på desperate housewives nu och kvart över 5 kommer elin hit och hämtar upp mig så ska vi till vallen och kolla när mitt lag spelar :)
justin bieber som blir slimead haha :p
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0