woops

2012-04-09 | 10:52:26 | Kategori: Johanna | 0 kommentarer
Har inte bloggat på 3 dagar men har haft fullt upp. I fredags firade vi jossan så först åt vi middag hos henne och sen drog vi vidare till pata och sen drog vi till donken och hem. I lördags drog jag och sola med emelie och sen vid halv 3 åkte min familj till min släkt på mammas sida och åt middag. Var där hela kvällen och jag sov kvar där. Igår så var jag hos min släkt på förmiddagen och vid 2 kom min familj och hämtade mig så åkte vi ut till Ingarö på påskmiddag med släkten på pappas sida. Kom hem vid sju och sen var jag bara hemma resten av kvällen.. Bilder får ni när jag går in på datan för skriver dt här från luren just nu.
från middagen i fredags
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0