Yaaaaay :D

2012-04-19 | 21:25:42 | Kategori: Madde | 0 kommentarer
Har fått många kommentarer på sista tiden, ingen aning om varför just nu men jag klagar verkligen inte, blir jätteglad när ni kommenterar, tack så mycket :)
Idag är det torsdag och har bara gjort det gamla vanliga, hade engelska nationella i princip hela dagen fast det var inte så farligt, var faktiskt rätt lätt.
Har det där stora so uppgiften som jag dragit ut på så länge och som tur är kommer inte min lärare imorgon så slipper göra den idag, ska ta tag i det i helgen, måste verkligen göra klart.
Imorgon är det fredag och den ska spenderas med Jossi, Sally och Malin, kommer bli jättekul.
Nu ska jag dricka min smoothie och skriva om mitt möte med 1D, är nog klar med det om en halvtimma.
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0