ÅNGEST

2012-08-06 | 19:29:57 | Kategori: Madde | 0 kommentarer
Den här sommaren har rent ut sagt varit skitdålig och det beror i princip bara på vädret. Vädret har varit så otroligt dåligt, det har aldrig varit sol i mer än 1 eller 2 dagar på rad och speciellt varmt har det inte varit heller vilket har lett till att jag aldrig fick den där sommarkänslan och det känns helt sjukt nu att det bara är 14 dagar kvar till skolan, det känns som att sommaren tar slut nu innan den ens hunnit börja. Jag får ångest över att jag inte njutit mer utav ledigheten och över att jag nu både idag och igår bara suttit hemma och slösat bort de sista dagarna av lovet. Nästan ingen utav mina kompisar är hemma och dom som väl är det är sjuka istället och kan inte träffas. Så nu sitter jag här och mår dåligt för att jag inte gör något och inte utnyttjar tiden men det finns inte mycket jag kan göra åt det tyvärr.

Hade väldigt höga förväntningar inför den här sommaren vilket bara gör allt värre då den varit så otroligt dålig. Känns inte rätt att ens kalla det för 'sommar' då ordet 'sommar' för mig betyder sol, värme, bad, vänner, fester, lycka och frihet vilket jag inte haft/det inte har varit de 2 senaste månaderna. Det kanske låter rätt hemskt att jag är så beroende av att det måste vara bra väder för att kunna njuta men när det är sommar hör det faktiskt till att vädret ska vara på topp vilket jag förväntar mig att det ska vara men nu har det dock inte varit så.
Känner att jag nästan hade kunnat sommarjobba hela sommaren istället, speciellt nu dom senaste dagarna när jag nästan inte gjort något överhuvudtaget.

Usch vill inte ens tänka på att skolan närmar sig även om jag faktiskt ser fram emot att lära känna nya människor och att börja på en ny skola fast det faktum att jag börjar helt själv känns inte tilltalande.

Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0