Bones

2012-08-20 | 21:43:12 | Kategori: Madde | 0 kommentarer
Första dagen på gymnasiet idag alltså och den har varit förvånansvärt bra, är jättenöjd med min klass eftersom alla är väldigt trevliga och lärarna verkar trevlige men dock är schemat rätt hårt, långa dagar.
Men jag har blivit sjuk, feber, ont i halsen och jag är jätteöm i hela kroppen så borde egentligen inte gått till skolan idag men man kan inte missa första dagen liksom så jag knaprar ipren istället och hoppas att allt går bra.
Imorgon ska vi gå till vitabergsparken och äta 'picnik' och lära känna varandra lite bättre så jag hoppas att det blir trevligt. Sedan ska jag möta upp Jossi och Jonte och fika och sen ska jag vara med Jonte.
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0