Dags för förbättring

2012-08-05 | 15:51:31 | Kategori: Madde | 0 kommentarer
Ja som sagt så har uppdateringen under den här sommaren varit otroligt dålig och jag ber om ursäkt för det men som rubriken lyder så är dags för förbättring vilket betyder att jag ska börja ta lite fler bilder och verkligen anstränga mig för att göra bloggen så intressant som möjligt och sedan börjar skolan snart vilket betyder att Johanna kommer börja blogga igen så då blir det ju bättre uppdatering. Funderar även på att göra en ny design och header och allt, tänkte göra allt i en lite ljusare, trevligare färg än svart.
Så från och med nu så kommer det ske lite förändringar här på bloggen, positiva förändringar :)
Btw bara 3 dagar kvar tills jag fyller år :D

lalalalala
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0