For Heaven's Sake

2012-08-27 | 18:28:47 | Kategori: Madde | 0 kommentarer
Måndag idag och dagen har faktiskt varit helt okej förutom den lilla delen där jag har ont i magen och mår lite illa vilket jag gjort hela dagen... Men skolan i sig har faktiskt varit, ja helt okej. Hade Film- och Tvkunskap idag och det är faktiskt jätteroligt.
Sedan jag kom hem från skolan så har jag bara ätit och vilat, vill verkligen inte bli sjuk så jag missar skolan nu i början. Juste märkte idag att någon har gjort ett instagram account med mitt namn och min bild, jätte creepy! Som tur är har personen inte lagt ut några bilder och jag hopppas att den inte kommer göra det heller.
Men ja nu ska jag fortsätta vila och så vill jag bara meddela att Johanna kommer att börja blogga nu igen :)
random.bild.från.när.jag.träffa.one.direction
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0