Heroes In Defeat

2012-08-03 | 14:58:30 | Kategori: Madde | 0 kommentarer
Fredag idag och ja uppdateringen har väl vart sådär, ber om ursäkt för det men det är ju lite svårt att hinna med att blogga när det är sommarlov. Gabbi slaggade ju här i måndags till tisdag men stannade ytterligare en natt. Vi åkte till stan och shoppade, Jossi var även med och ja vi gjorde lite allt möjligt. Följde med Gabbi till stan i onsdags och sa hejdå sedan på kvällen var jag med Jossi och vi umgicks med lite skönt folk vid barnsjön, jag sov över hos henne då. Igår gjorde jag dock inget speciellt, laddade hem några filmer och hade en skön hemmakväll.
Har inga planer för dagen ännu men ska kolla runt lite och se vad som händer.
Juste när vi var i stan köpte jag en vit 'stickad' tröja från H&M och 3 örhängen från Ur&Penn, kan lägga ut bild på det senare.
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0