Nothing

2012-08-15 | 18:40:55 | Kategori: Madde | 0 kommentarer
Gud får ångest över att det bara är 4 dagar kvar till skolan börjar, är så himla nervös, haha hoppas att man hittar någon att umgås med.
Idag har jag bara segat hemma och solat lite, skulle träffat Jossi vid alléplan men det hann jag tydligen inte med eftersom att vi skulle äta middag om "10 minuter" (=1 och en halv timma), men ska dra och träffa henne nu och ikväll blir det att fiska kräftor, en lite ny upplevelse haha :)
Jag är även nervös eftersom jag ska vara gudmor på lördag på min när min kusin Lily ska döpas och det betyder troligen att jag kommer behöva hålla i henne och jag har ungefär 0 erfarenhet av att hålla i bebisar så jag hoppas verkligen att jag faktiskt inte kommer behöva det då risken att jag kommer tappa henne är rätt stor.
Men nu ska jag gå och träffa Jossi och medans så kan ju ni njuta av den här söta killens underbara sångröst:
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0