Pursuit Of Happiness

2012-08-13 | 22:19:12 | Kategori: Madde | 0 kommentarer
Blir en hemmakväll framför datan med lite filmer, har redan kollat på Horrible Bosses och nu tänkte jag se Bridesmaids. Idag har jag inte gjort mycket alltså, bara tagit det lugnt hemma och solat så jag har inte speciellt mycket att skriva om..
Igår hade vi ju släktkalas och det var jättetrevligt, fick lite pengar och presentkort. Sedan på kvällen drog jag ut med Jossi och träffade lite sköna människor vid barnsjön.
Jag lovar att börja ta fler bilder, jag känner att bloggen blir lite tråkig eftersom att jag aldrig gör det men jag ska bättra mig, promise.
Selfie som jag tog igår heheh
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0