Stop And Stare

2012-08-11 | 16:10:34 | Kategori: Madde | 0 kommentarer
Gårdagen spenderades med Jossi, Malin och lite annat skönt folk, hade väldigt trevligt. Gjorde inte så mycket under dagen förutom att städa och sedan träffade jag Jossi runt 6 och då åkte vi in till stan där jag åt på donken. Sedan åkte vi tillbaka till tyresö och var vid barnsjön med massa andra och sedan sov Jossi här.
Idag vaknade vi runt 12 och Jossi åt frukost och sedan åkte vi till min farmor och farfar där vi firade att min kusin fyllt 5 år. Vi släppte av Jossi hos sig på vägen dit.
Nu kom jag hem för ungefär en halvtimma sedan kanske och tänkte kolla lite på en film, äta och sedan dra till alle ett tag. Men jag får se vad som händer ikväll, om jag bara tar det lugnt hemma eller träffar någon.
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0