The Cave

2012-08-24 | 19:08:05 | Kategori: Madde | 0 kommentarer
Förlåt för den dåliga uppdateringen den här veckan men det har som sagt vart väldigt mycket med skolan och sedan har jag vart sjuk vilket har lett till att jag inte orkat bloggat överhuvudtaget i princip men nu är jag frisk igen så de ska det bli ändring på. Veckan har faktiskt varit rätt bra trots att jag mått otroligt dåligt med halsont och feber osv. Är verkligen jättenöjd med min klass, alla är super trevliga så det känns som att det kommer bli kul. Har mest sovit efter skolan förutom i tisdags och igår då jag vart med Jonte.
Nu ska jag fixa mitt smink lite och sedan dra hem till Jenny och umgås lite :)
Lite bilder från när jag 'impuls-klippte' min lugg kl 1 på natten hehe (i januari)
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0