Use Somebody

2012-08-06 | 16:06:12 | Kategori: Madde | 0 kommentarer
Måndag idag då och vaknade runt 12 ungefär och följde då med Johanna till alleplan och sedan gick vi hem igen och då solade jag någon timme eller 2. Var meningen att jag skulle åkt till centrum med Malin och Linus och fikat men det blev inte av. Har inte gjort så mycket annat bara duschat och chillat framför datan. Vet inte riktigt vad planerna är flr ikväll men antingen ska jag vara med Malin men hon mådde tydligen inte så bra så jag får se vad som händer där eller så har jag kollat med Astrid om att träffas men hon har inte svarat än, i värst fall får man sitta hemma och mögla..
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0