1:a advent

2012-12-02 | 17:51:13 | Kategori: Johanna | 0 kommentarer
1:a advent idag och jag har varit hemma hos min moster och morbror med några från släkten på mammas sida och julpysslat från11 till nästan halv 5. Tyvärr var jag väldigt trött eftersom att jag kom hem rnt 2 igår och var tvungen att gå upp 10 :o så blev för mycket sova i soffan och för lite julpyssla för mig. Det var dock väldigt trevligt och mysigt som alltid och sen kom även min morfar förbi en stund och det var jätte kul att träffa honom har inte sett han på ett tag :)
Just nu sitter jag i min säng ska nsart slänga i mig lite mat och klockan6 ska jag ta en pw med jossan i det mysiga vintervädret.
Igår var jag och jenny hos linnea med massa. På dagen var i som sagt i stan och sen fixade vi oss och drog hem till hennes syrra och var där ett tag innan hon skjutsade oss till linnea. Var jättekul klädde ut oss ocg grejer då hon hade ett rum med massa olika "maskeradkläder" typ. Vid kvart i 2 kom jennys pappa och skjutsadehem oss, jättesnällt!
gårdagens facelook ;)
sköna !
1:a bilden: ammi och jag
2:a bilden: jag, ammi, jenny och jonathan tror jag:p
3:e bilden: jag, ammi och jenny
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0