2012/2013

2012-12-31 | 15:32:00 | Kategori: Madde | 1 kommentarer
Det är alltså sista dagen av år 2012 idag och det är med blandade känslor som jag ser tillbaka på det här året. Jag har haft mitt livs bästa dagar i år, jag har för fasiken träffat One Direction men samtidigt har jag fortfarande haft mycket svårt att gå vidare och släppa det som varit. Det inte är så lätt att ta sig upp från botten vilket troligen är något jag kommer behöva jobba på några år till men det viktigaste är att det i alla fall går framåt. När jag tänker efter så har jag gjort otroliga framsteg och jag är verkligen inte på samma plats som jag en gång var. Det här året har bestått av otroligt många positiva händelser och borde vara det bästa året jag haft om det inte vore för mitt välmående. Därför tror jag att nästa år kommer bli ännu bättre eftersom jag bara rör mig framåt och jag kommer då att kunna acceptera och ta för mig mer av det jag upplever istället för att känna skuld som jag gjort i år. Jag kan inte bärga mig till nästa sommar och jag känner verkligen på mig att det kommer bli ett underbart år fyllt av glädje. Jag lämnar år 2012 bakom mig med som sagt blandade känslor. Jag har lärt känna otroligt fina människor, haft riktigt jävla kul, fått mina drömmar uppfyllda och startat en relation med en underbar kille men samtidigt haft skuld och känt att jag inte förtjänat allt det positiva som skett.
Därför blir mitt nyårslöfte för 2013 att fokusera mer på mig själv istället för att prioritera alla andra före. Jag förjänar faktiskt att må bra och att vara glad därför ska jag kämpa för mig själv. Jag ska ta hand om min kropp bättre, lära mig att tycka om mig själv igen, inte ha så höga krav på mig själv, bara göra saker som jag mår bra av och bara umgås med människor som får mig att må bra. Jag vill att år 2013 ska bli en vändpunkt för jag är så jäkla trött på hur jag slösat bort min tid de senaste åren med att att vara full av självhat. Jag ska släppa taget om all skit som varit och istället bara leva. Jag ska sluta tänka och dvälja över alla misstag jag gjort.
2013 ska bli året jag går vidare.
 
Kommentarer från er Söta Läsare.
Postat av: Anna T

Min bästa Madde, jag önskar dig ett riktigt härligt 2013!
Yesterday is history,
tomorrow is a mystery
but today is a gift! - that is why it is called PRESENT!
Tänk på det.
Kram
Anna T

Svar: Tack så mycket, ska försöka tänka mer i sådana banor.
None None

2013-01-01 @ 03:13:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0