A Fool

2012-12-18 | 19:20:43 | Kategori: Madde | 0 kommentarer
Dagen har varit bra hitilss. Jag gick upp vid 11 och åt frukost och fixade iordning mig och sedan mötte jag upp Malin på alleplan och så gick vi och besökte kumla. Det var jättekul och trevligt att träffa Lisa och Christina igen, dom är så mysiga. Jag och Malin var där ett tag och åt lunch med dom och sedan skildes vi åt och jag gick hem och sedan dess har jag sovit ett tag, pluggat ytterst lite och kollat på skins. Jäkla Emelie som gjort att jag blivit beroende av det men men, ska försöka plugga mer sedan också.
Men nu ska jag göra en smoothie så bloggar mer senare.
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0