åhhhh!!!

2012-12-10 | 19:45:24 | Kategori: Madde | 0 kommentarer
Börjar typ böla snart för att jag är så jävla frustrerad, jag har suttit vid datan sedan klockan 4 för att försöka komma in på blogg.se och facebook och det är inte förräns nu som det funkar tillräckligt bra. Dock kan jag knappt göra något men jag håller tummarna för att det kommer gå att publicera det här inlägget. Men eftersom internet är så jäkla segt tänkte jag att jag kunde passa på och duscha men nej nej då funkar inte vårt varmvatten, åhh döda mig någon jag kan inte göra någonting. Om inte varmvattnet fungerar så att jag kan duscha inför imorgon så kommer inte jag att kunna gå till skolan för mitt hår kommer vara så äckligt. Vår pappa är i Oslo också och kan inte fixa något, vad ska jag göra?
Aja nu ska jag fortsätta flippa på min dator och allt annat som inte fungerar så bye.
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0