dagen

2012-12-17 | 20:45:13 | Kategori: Johanna | 0 kommentarer
tjoo, idag är det måndag vilket betyder skola :) Började 11 vilket var skönt så sov i typ 9 och en halv timme, suuuperskönt! slutade vid halv 4 och då drog jag till alle och sen hem. Sen dess har jag ätit, tagit en tupplur, kollat på julkalendern, sprungit en halvtimme på rullbandet, kört mage och armar en halvtimme samtidigt som jag kollar på lilla årskrönikan, gosprogram :)! och nu ska jag springa ner och duscha och sen kolla på 2 and a half men då miley cyrus är med idag hahah :) Börjar kvart i 11 imorgon så har jag engelska i en halvtimme och sen har jag rast till halv 4 -.- men nu ska jag duscha, puss ;)
2 gamla bilder jag hitta i arkivet :)
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0