Frågor

2012-12-17 | 22:20:00 | Kategori: Johanna | 0 kommentarer
UTSEENDE
Hur lång är du? 161
Ögonfärg? ljusblå
Hårfärg? mörk,mörk brun 
Stil? olika, beror på vilket humör jag är på 
Är du nöjd med ditt utseende? sådär, finns ju vissa grejer man vill ändra och vissa man är nöjd med
Är du mogen? hahah sådär

TYCKER DU OM ATT…
Kramas? yes
Kyssas? ja
Prata? haha ja :)
Sova? jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Gå upp tidigt? neh 
Lyssna på musik? japp
Vara ensam?  ibland. 
Att vara kär? har nog aldrig varit det på riktigt men ja 
Vara i skolan? Ibland
Kolla på film? ja om det är en bra film :p

HYGIEN
Hur ofta duschar du? I princip varje dag, men håret varannan eller oftare när jag tränar.
Använder du deo? Ja
Brukar du borsta tänderna varje dag? Ja haha !
Använder du parfym? japp

KÄRLEK
Är du kär? nepp
Har du sagt ”jag älskar dig” utan att mena det? nej
Är du rädd för kärleken? ja lite

BADGIRL/BADBOY (hahahhaha vad är det här!)
Har du rökt? ja 
Däckat? ja
Tycker du att det är coolt att supa? hahahah va ?
Kysst en främling? ja
Pussat en tjej? japp
Har du haft sex med mer än 20 Personer? nej
Gråtit inför mer än 10 personer?  ja det tror jag
Smygit ut? jaa
Haft kvar känslor från ett tidigare förhållande? har inte haft något seriöst förhållande sååå :p
Sovit bredvid någon av samma kön? Ja
Sovit brevid någon av motsatt kön? Ja
Älskat någon så du skulle kunna göra vad som helst för den? ja
Gråtit dig till sömns? aa
Gråtit framför någon du älskar? mm
Vaknat av att du gråter? Ja
Skrikit ord som hora och slampa till någon? hahhah nej aldrig seriöst i alla fall
Slagit någon på skoj?  Ja
Blivit slagen på skoj? ja
Varit på sol semester? bara när jag var asliten :p
Badat i havet? Japp
Har haft snöbollskrig?  aa
Inte sovit på en hel natt? nee det tror jag inte
Varit på sjukhuset? bara när jag föddes typ
Sovit i över 12 timmar? Ja
Sett en film mer än 10 ggr? Ja
Varit ute en hel natt? ja
Bråkat med en vän? Ja

FRÅGOR
Vad tycker du om kärlek? braaaa :) 
När kramade du någon sist? idag :)
Saknar du någon speciell person? mm
Har du svårt för att bli kär? ja
Är du singel? yess
När fick du senast en komplimang? idag :)

HAR DU NÅGONSIN…
Varit medvetslös: nej
Hånglat med nån riktigt ful? nej
Hånglat med fler än 50 pers? nepp
Gjort något riktigt dumt? jaaa
Gjort något du verkligen ångrar?  ja
Varit nykter på någon nyårsafton? hahah ja
Åkt ambulans? nej
Gjort nåt olagligt? aa
Skämts över dina föräldrar? yes
Sagt jag älskar dig och menat det? nej
Tagit droger? nej
Vilka kläder sover du i? pyamas shorts och linne
Vad hatar du verkligen? spindlar
Har du varit kär i någon du inte haft chans på? nej
Är du ensam nu? nej sitter bredvid min lillebror
Vill du gifta dig? ja
Vill du ha barn: ja det tror jag

SENASTE PERSONEN SOM…
Sov i din säng: jag
Såg dig gråta: vet faktiskt inte
Fick dig att gråta: vet inte heller
Smsade dig senast: madde
Kramade dig: mamma

DE SENASTE 48 TIMMARNA
Gråtit: nej
Kramat någon: Ja
Pussat någon: nepp
Köpt någonting: ja
Sjungit: nej
Saknat någon: ja
 
HAR JAG?
Digitalkamera: nej
Telefon på rummet: nej
Egen dator: ja
Könssjukdom: hahahha nej
Bra kompisar: yesss
Tar du receptbelagda mediciner: neej
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0