Funderingar

2012-12-06 | 15:14:00 | Kategori: Madde | 0 kommentarer
På senaste tiden har jag vart lite sugen på att göra något med mitt hår, frågan har bara varit vad? Har pendlat mellan att bleka blondt, färga rött, klippa kort, slinga ljusare men nu har jag kommit fram till vad jag vill göra. Det blir att köra på förra årets idé som aldrig blev av, lila dip dye. Så när snön börjar smälta bort och våren närmar sig kommer jag färga en bra bit av topparna lila. Jag hoppas verkligen att det blir bra vilket jag tror det kommer bli, är sjukt taggad i alla fall, jag behöver lite förändring! Tänk vad skönt då behöver jag inte fixa mig så mycket om jag göra något lite extra utan då har jag håret.
ungefär precis såhär vill jag ha, sjukt snyggt!
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0