fyfan

2012-12-10 | 19:37:35 | Kategori: Johanna | 0 kommentarer
Hej, skola idag och slutade 10 över 3 då drog jag och ammi till gymmet körde en timme indoor walking och sen lite mage och rumpa. efter det åkte jag och köpte lite natur godis risig som fan men det tyckte tydligen inte han i ica kassan då han raggade på mig hahahah, helt seriöst jag var verkligen otroligt risig och ful som fan, lodis svettiga gymkläder inget smink och allmänt risig ! aja kom hem halv 7 kanske och då åt jag lite och kollade julkalendern sen tänkte jag då gå ner och ta en dusch men eftersom vi tydligen bor på typ landet så tog varmvattnet slut efter ungefär 1 minut så nu sitter jag skitsur och iskall med schampoo i håret och väntar på att det ska komma varmvatten igen -.- blir fett irriterad...  plus att min pppa som kan brukar fixadet där är i norge just nu så det enda jag kna göra är att vänta, men ska plugga lite nationella så länge bloggar sen senare när vi fått varmvatten och jag förhoppningsvis är på lite bättre humör...
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0