Gårdagen

2012-12-16 | 14:58:48 | Kategori: Johanna | 0 kommentarer
Heej igår var jag med hannah :) mötte upp henne i centrum vid 9 kanske och sen drog vi hem till tobbe och chillade där med boysen. Tog bussen hem till hannah vid 12 då båda var väldigt trötta. Vi satte på abduction  men stängde av efter ett tag då båda var trötta och ville sova istället. Låg och prata lite innan vi somnade. Idag vaknade vi någon gång stra efter 20 och kolalde klart på abduction och sen började vi kolla på john tucker must die men hann inte se klart och se nvid 1 ellernåt tog jag bussen hem och nu har jag bara tagit det lugnt. Kanske ska till gymmet lite senare men annars kör jag hemma istället på rullbandet :) 
bild från igår hahah kolla jag har typ dubbelhaka :p
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0