Gos

2012-12-09 | 13:00:56 | Kategori: Johanna | 0 kommentarer
hej, just nu ligger jag i min säng och tänkte sätta på någon seire och abra liga här och mysa ett tag, känner mig superseg, lite senare ska jag nog till gymmet med ammi och linnea och sen kmr min mormor hit på middag också :) Sen måste jag även plugga matte eftersom att jag har nationella prov på fredag :o Men igår var jag med emelie och några. började med att jag dro gtill emelie vid halv 9 kanske och sen drog vi hem till hennes mormor och morfars hus och så var vi där hela kvällen och bara spelade spel och snacka med lillen, anton, tobbe, jacob, jocke och simon. Kom hem strax efter 2 och då gick jag och la mig direkt :) Åh vad jag tycker att det är mysigt ute nu, känns verkligen som jul :)
 
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0