hallo

2012-12-11 | 18:44:06 | Kategori: Johanna | 0 kommentarer
hej allesamman, just nu ligger jag i min säng och när som helst kommer jossan och hennes mamma och hämtar mig så ska vi tagga till gymmet. Hade ju nationella i matte idag, ingen aning hur det gick hoppas på ett c i alla fall men hann varken klart något av proven :/ Slutade strax efter 3 och var väl hemma kvart i 4 lr nåt och sen dess har jag bara tagit det lungt, är fett trött efter provet, har tagit en tupplur och sen åt jag en mys middag med min mamma då vi är de enda som är hemma. Min pappa är i norge och min brorsa är på tennis och madde är i stan, hon hade tydligen sett tom cruise haha :p Aja men känns superskönt med skolan nu , det enda som är kvar är en inlämning i juridiken till fredag men den är bara på e-nivå, juste kom på att jag har nationella ia matte igen på fredag, dock är det muntligt :) men nu ska jag göra mig klar .)
moi just nu, bara chillar
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0