heeeeeeeeeeeeeeej

2012-12-06 | 19:47:00 | Kategori: Johanna | 0 kommentarer
Idag har jag inte gjort något speciellt förutom skola. Hade svenska prov då man skulle skriva om en novell och på idrotten hade vi trampolin vilket var kul men dock är jag väldigt mesig då jag är extremt rädd att jag ska stuka foten :p mes haha men sen efter skolan har jag bara pluggat, kollat på house och tagit det lugnt. skulel dra till gymmet med ammi men hon hade ont i magen och jag behöver ändå plugga så vi ska köra på söndag istället :) Imorgon är det skola och sen på kvällen blir det förmodligen pokerkväll med några i klassen :)
jag just nu chillar in mah bed
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0