hej

2012-12-13 | 21:08:55 | Kategori: Johanna | 0 kommentarer
åh sitter och kolalr igenom bilder från i somras, fyfan vad jag saknar, lätt den bästa sommaren någonsin trots att vädret var sämst! Åh vill ha sommar nuuuuuuuuuuuuuuuuuu. allt är tusen gånger bättre på sommaren ! Idag var det i alla fall skola, när det var slut drog jag och ammi till gymmet och körde i 2 timmar. Började med att köra på rullbandet och bränna ca 400 kalorier och sedan körde vi lite allt möjligt. ass jag är så extremt jävla mesig i mina armar, har verkligen inga muskler alls hahah. Men kom hem halv 7 och sen dess har jag ätit och dushat och nu hålelr jag på att plugga går dock inte så bra då jag bara sitter och kollar igenom sommarbilder :p
Embedded image permalink
Embedded image permalink
Embedded image permalink
Embedded image permalink
sommar = solsken och inga problem
 
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0