hejsan

2012-12-28 | 20:34:40 | Kategori: Johanna | 0 kommentarer
hej allesammans, första gången jag är inne på en data nu på lovet. Känns jätteskönt dock får jag låna maddes då min har dött :( men igår var jag i farsta med ammi och hennes kille och hans kompis på dagen. Hittade ju som sagt presentkort i mitt rum och en av de var ett på hm för 300 kr så började med att dra dit och plockade på mig massa småsaker som jag egentligen inte behövde bara för att komma upp i 300 kr och sen när jag skulle betala fanns det bara 22 kr kvar på det så fick betala kontant med pengar jag egentligen behöver till annat och sen direkt när jag kom ur butiken kom jag på att jag hade ett presenkort på farsta som jag också kunnat använda på HM, så himla korkad jag är ibland och blev ännu mer irriterad på mig själv när jag imorse hittade ett till present kort på HM i mitt rum fast på 500 kr som var oöppnat och därav helt fullt -.- Vid 5 åkte vi till gymmet där vi mötte upp jossan, körde ungefär en och en halvtimme och vid 7 så gick jag och jossan hem från gymmet. Efter det åt jag middag och duscha och sen åkte jag och jossan till alle och sen hem till henne och kolla på film och snackade hela kvällen. Kollade på 10 things I hate about you. Idag åkte jag och jossan in till stan vid 2 och köpte lite grejer på HM. Visar det också strax. Åkte hem vid 5 och sen dess har jag bara tagit det lugnt, ätit middag och hållt på med vår nya surfplatta som pappa och mamma köpte till familjen igår :) Snart kommer jenny hit och vi får se vad vi hittar på, ska eventuellt på en fest på söder men får se vad som händer. Juste mina päron och min lillebror kom precis hem från en kryssning så de köpte parfym till mig också då det är sjukt mycket billigare att köpa det där då det inte skattas :) men nu ska jag gå och ta bilder på det jag köpt så att jag kan lägga upp det på bloggen :)
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0