Heluu

2012-12-09 | 18:30:00 | Kategori: Madde | 0 kommentarer
förlåt för bristen på inägg från min sida idag och igår men har vart upptagen. Igår så åkte jag som sagt till Jonte och hade filmkväll med honom och Lucas. Vi såg på 'Prometheus' och 'Alex Cross' och sedan var vi även inne på chatroulette där det fanns många trevliga människor..eller inte..
Idag så har jag chillat hemma hos Jonte och sovit, kollat film och bara mysit. Jag kom hem runt halv 6, blev lite fördröjd då busschauffören åkte fel men hann i tid till matn i alla fall. Min mormor och kusin är här och har ätit med oss och min mormor har klippt alla familjemedlemmar förutom jag och Johanna.
Planerna för kvällen är att ladda ner en film och fixa smoothie och sedan plugga ett litet tag. Jag blir verkligen jätteseg av det dåliga, kalla vädret och vill typ bara mysa i min säng hela dagarna, längtar verkligen tills värmen och solen kommer tillbaka. Mitt internetär segare än segast just nu, ussscchh får flipp!
 
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0