I Will Wait

2012-12-13 | 18:07:38 | Kategori: Madde | 0 kommentarer
Förlåt för att jag knappt bloggade igår men hade en jättestressig dag som sööööög. Men efter skolan så vart dagen bättre då jag träffa Jonte. Jag borde egentligen ha pluggat till mitt prov som jag hade idag men jag orkade verkligen inte utan pluggade på lunchen idag istället och det kändes faktiskt väldigt bra sen när jag gjorde provet. Jag svarade på alla frågor noggrannt. Sedan skolan så har jag vart på alleplan en snabbis och sedan duschat och fixat iordning mig och snart ska jag dra till Jonte. Dock står det på sl att det är förseningar på grund av framkomlighetsproblem men jag hoppas att det går bra.
Jag bloggar när jag kommer hem, hejdå!
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0