I'll Change

2012-12-23 | 22:58:00 | Kategori: Madde | 0 kommentarer
Nu är det ungefär 1 timme kvar till julafton och jag ska snart slå in lite julklappar och städa mitt rum, inte gjort det än haha. Istället har jag spenderat tiden i min säng som vanligt och även ätit lite julskinka. Men det är skönt att bara ligga i sängen och tänka och lyssna på musik, dock inte speciellt hälsosamt. Man blir bara ledsen av att tänka för mycket men det är alldeles för lätt, man behöver ingen energi för att vara ledsen utan det kan man bara vara. Att vara glad däremot kräver ansträngning och energi vilket man inte alltid orkar.Jag finner även en sorts trivsel i sorg, det känns lite som hemma. Antar att det blir så när man är ledsen för länge, man glömmer nästan bort vad glädje är och det blir tillslut något främmande. Hur jävla sjukt låter det egentligen, att säga att man trivs bättre med att vara ledsen än glad? Men ja, jag gör faktiskt det, sorg är en del av den jag är nu. För hur kan man vara glad när man vet att man förstört den man är föralltid, att man förstört allt? Kan någon berätta det för mig
 

Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0