Julafton

2012-12-24 | 14:46:09 | Kategori: Johanna | 0 kommentarer
God jul alla, igen ;) Just nu sitter jag och familjen i vårt vardagsrum och väntar på att kalle anka ska börja då vi alltid brukar fika till det och öppna julklappar :) Fick en toblerone i morgonjulklapp, kommer aldrig orka äta upp den hahah. Hoppas i alla fall att jag får lite pengar i julklapp så att jag kan köpa gymkort då man trycker i sig ganska mycket onyttigt nu under julen. år familj firar ju också jul 3 dagar i rad så det blir alltså som tre små julaftonar. Idag firar vi hemma med bara familjen, imorgon firar vi hos farmor och farfar med pappas släkt och i övermorgon hos min mormor med mammas släkt :)) åh vad jag är taggad på att gymma får försöka dra mig ner till gymmet på onsdag eller torsdag :) Tyvär får ni ingen facelook eller dagensoutfit idag då jag är skitrisig och min outfit är morgon rock haha :p
vår gran :)
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0