Julkalender

2012-12-03 | 21:30:00 | Kategori: Johanna | 0 kommentarer
Har precis kollat på julkalendern nu, så himla myyys ! Blir grymt taggad på julen och julkalenderna var såå söt! Tycker ndå att det är lite mysigt med julen. Inte just nu när det är typ -15, men allt är så himla mysigt hela tiden när det är jul haha. Längtar till julafton. juste kom på att jag skule lägga ut en liten önske lista :) 
  1. Pengar, vem vill inte ha lite extra cash liksom ;) nej men önskar mig pengar så att jag själv ska kunna köpa smågrejer som jag önskar mig som t.ex. en parfym som bara går att beställa på ett enda ställe.Tycker det känns lättare att önska sig pengar då så att jag kan köpa det själv :)
  2. Ny säng, asso seriöst jag har en 90 säng, så jävla onajs ! Jag får liksom typ inte ens själv plats, och tänk va gosigt med en typ 1,40 säng och massa kuddar och ett jätetstort mysigt täcke!
  3. Nya möbler till mitt rum, Tycker mitt rum är så jävla tråkigt. Vill ha en ny matta då min gamla som var jättefin blev smutsig :( Sen ny spegel, nattduksbord,sänglampa, har en fåtölj just nu men skulle nog hellre vilja ha en liten soffa. Sen har jag en jättestor svart hylla med hur mycket grejer som helst som jag inte ens använder så skulle gärna vilja ta bort den och köpa en mindre så kanske jag skulle kunna sätta dit en tv istället.
  4. Gymkort, Vill jättegärna köpa gymkort på friskis nu när jag går i gymnasiet och så, så att jag själv kan bestämma när jag ska träna. Och det är jättebraträning, känner mig mycket piggare redan :)
  5. Nytt datorfodral, lite billigare grejer också ;) men har ett jättetråkigt helsvart just nu som vi fick från skolan, inte fint.
  6. Räknehäfte, önskar mig ett räknehäfte då jag inte har någonstans att skriva när jag gör matte får alltid låna papper av ami eller något för mitt är helt slut. Tog slut assnabbt då vi har typ minst 7 timmar matte i veckan:p
MALM Sängstomme, hög IKEA
 
 
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0