Jullov

2012-12-21 | 07:53:11 | Kategori: Madde | 0 kommentarer
Grymt skönt att det här är sista daagen i skolan på ett bra tag, dock har jag 3 vanliga lektioner idag och sedan julavslutning medan alla andra bara har julavslutning så det känns ju lite surt. Men efter att jag väl slutat runt 3-4 så ska jag och Emelie antagligen festa, känner att jag skulle behöva det just nu, behöver göra saker som får mig att tänka på annat än all skit. Är jäkligt förvånad över mig själv över att jag hann med och blogga nu idag eftersom jag alltid brukar vara jättestressad på morgonen men idag tog det bara 20 minuter att bli klar.
Ska dra till bussen nu, hejdå!
 
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0