juul

2012-12-08 | 12:27:51 | Kategori: Johanna | 0 kommentarer
hej alla :) Igår så var det skola kom hem någon gång vid 4 och då kollade jag på lite program som jag spelat in house, och stygga flickor söker kärlek hah :P mende var slut vid 7 :o så då skyndade jag mig som fan och gjorde mig iordning och vid 20 i 8 så gick min buss intil gullmars där jag mötte upp ammi så drog vi till slusssen och mötte upp jennifer och sen åkte vi till zinken hem till felicia som skulle ha pokerkväll för klassen, jag var an ganska bra kom 3a ;) kom hem vid halv 1 lr nåt och då gick jag och la mig var super trött! Vaknade vid 11 och nu sitter jag och kollar på xfactor som jag missade igår :) Ikvä  lblir det förhoppningsvis feeest med några men bloggar lite senare :)
Bilder från igår  :)
Trackback



RSS 2.0