Kiss You

2012-12-22 | 18:01:36 | Kategori: Madde | 0 kommentarer
Bara 2 dagar kvar till jlafton nu, det är helt sjukt hur fort tiden har gått! Igår var jag ju först i skolan och det kändes faktiskt bra när jag gjort klart matteprovet även fast jag inte pluggat något. Efter skolan så fick jag först vänta en halvtimma på bussen och så tog det drygt 40 minuter att åka hem eftersom dom plogade vägarna men när jag väl kom hem så kollade jag på skins och chillade ett tag för att sedan gå till alleplan helt själv och köpa energidricka haha. Men gick hem sedan och träffade Jenny och vi tog n promenad för att sedan gå hem hit och då satt vi bara och snackade. Var en trevlig, lugn kväll.
Idag så har jag varit i stan med Johanna och Josefin och köpt julklappar vilket gick väldigt bra faktiskt och nu sitter jag i min säng som vanligt och har precis duschat och snart ska jag fixa iordning mig för att möta Malin och äta med henne. Sedan efter det ska jag träffa Jonte ett tag.
Förlåt för den tråkiga uppdateringen från min sida på sistonde men har haft mycket att göra, lovar att jag kommer bättra mig när lovet väl sätter igång.
Egobild från min instagram, tagen idag.
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0