kötta

2012-12-05 | 17:16:31 | Kategori: Johanna | 0 kommentarer
Hellu, kaos med sl idag så jag kunde inte komma till ksolan då all trafik i hela tyresö var inställd så har bara varit hemma hela dagen men har haft fullt upp med en samhällsuppgift hela dagen. Har precis kollat på House, bästa ! Och nu ska jag slänga på mig lite träningskläder och sen ska min papa skjutsa ner mig och ammi till gymmet. Tråkigt nog pågrund av snöovädret så är alla pass inställda plus att det stänger redan kl 7 mene hopaps att det inte är så många där då :) men måste dra nu, puss 

jag idag, hann ju sminka mig och grejer innan bussarna blev inställda -.-
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0