limitless

2012-12-15 | 01:11:04 | Kategori: Johanna | 0 kommentarer
hej, efter att jag bloggade förut tog jag det lugnt och började kolla på filmen limitless. vid halv 11 kanske så mötte jag emelie och vi gick till alle och mötte malin och bara var där och pratade och så, sa hejdå till emlie eftersom hon åker imorn :p sen gick vi hem igen och så forsatte jag kolla på limitless och nu ska jag nog gå och slagga snart :) men limitless va väldigt bra rekommenderar den! Handlar om en kille sim hittar ett piller (en slags drog) som gör att man utnyttjar 100 % av hjärnan då man i vanliga fall bara kan utnyttja 20% så man blir supersmart och klarar av allting men sedan börjar han få konstiga biverkningar.. ;) aja godnatt på er :*
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0