Lista

2012-12-15 | 23:14:00 | Kategori: Madde | 0 kommentarer
Här kommer en lista tagen från Jossis blogg:
 
ÅRSREDOVISNING 2012
 
Vilket är ditt bästa minne från det här året? - Har otroligt många faktiskt men jag väljer de 2 tillfällen som jag träffade världens bästa One Direction.

 
Vilket är ditt sämsta minne från det här året? - Har otroligt många dåliga minnen också.. antagligen det faktum att min relation till min bästa kompis förändrats, hatar att det aldrig kommer kunna bli som förut igen, något förändrades/försvann..

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förrut? - Hehe oh ja!

Höll du dina nyårslöften? - Jag har faktiskt uppfyllt i princip alla mina 7 "nyårsmål" som jag skulle vilja kalla dom, det enda jag har kvar är att få en medlem av 1D att följa mig på twitter och att göra dip dye som kommer ske i april nästa år!

Lärde du känna någon som tog stor plats i ditt liv? - Absolut!

Har du varit lycklig i år? - Ja, mycket lyckligare än jag varit åren innan
 

Vad kommer du minnas från år 2012 i framtiden? - Oj oj det är mycket, att jag träffa One Direction, träffat underbaraste killen som jag nu är i ett förhållande med, lärt känna massa nya sköna människor, att jag tagit ett stort kliv framåt ur den svacka jag varit fast i de senaste 2 åren


Vilka länder besökte du? - Tyvärr bara Sverige som vanligt, kommer nog ta ett tag innan jag åker utomlands

Största misstaget? - Gjort extremt många, stora misstag i år som alla andra år men det största måste vara att jag sumpade en 'once in a life time' chans på grund av min jävla nervositet

Bästa köpet? - ingen aning, inte köpt något speciellt om jag ska vara ärlig

Är det något du saknar år 2012 som du vill ha år 2013? - saknat en utlandsresa i år och det skulle jag gärna vilja ha 2013

Vad önskar du att du gjort mer? - Jag önskar att jag chansat och vågat mer

Blev du kär i hur? - Väldigt konstigt formulerad fråga men ja, jag har blivit kär.

Vad fick dig att må bra? - Vänner, familj, kärlek, musik, sol, värme
 

Vilken kändis var du mest sugen på? - Zayn Malik as usual hehe ;)


Vad gjorde du på din födelsedag? - Spenderade dagen med min familj och vi gjorde inget speciellt och sedan på kvällen kollade jag på film hemma hos Malin

Vilket datum från i år kommer du alltid minnas? - 13/2 & 14/5 
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0